Objednávka servisný službieb je dočasne pozastavená.
Pravidelným servisovaním zariadení zákazník zabezpečuje maximálnu životnosť a funkčnosť danú od výrobcov zariadení. Vyhradené technické zariadenia ako napríklad „plynový kotol“ je povinný ich vlastník, podľa vyhlášky 508/2009, pravidelne servisovať, aby zabezpečil bezpečnú prevádzku zariadenia. Po servise zariadenia dostáva zákazník doklad (napr. montážny denník), potvrdzujúci vykonaný servis a jeho rozsah, potvrdený podpisom.
Vážení zákazníci, toto je kompletná objednávka servisných služieb, vrátane poplatku za servis zariadenia a dopravy k Vám. Nejde teda len o rezerváciu termínu. Po objednávke vyčkajte prosím na email s potvrdením termínu stretnutia od nás. Na výber máte platbu prevodom a platbu kartou. Aktuálne ceny za servis sú dostupné hneď v prvom kroku objednávky. Najbližší voľný termín je vždy 2 týždne od dnešného dňa (ak už nie je termín zabraný niekým iným), mimo víkendov. Stretnutie nie je možné zrušiť z vašej strany menej ako 5 dní pred dohodnutým termínom. V súrnych prípadoch nás prosím kontaktujte telefonicky na +421 917 682 205 . Tešíme sa na stretnutie a prajeme Vám úspešný deň.